به سایت فروشگاه اینترنتی کارا شاب خوش آمدید
اصالت کالا
کارا شاب اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آنها را با گارانتی اصلی و معتبر (واردکننده کالا ) عرضه میکند.
و اگر کالایی گارانتی نداشت سعی شده تا کالاها با ضمانت کارا شاب عرضه شود
نحوه ارسال کالا
ما اطمینان خاطر داریم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید لذا این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می کنیم. بوسیله اتوماسیون بسیار پیشرفته ارسال، تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما تضمین می کند.
روش های ارسال :
- پست اکسپرس و پست پیشتاز
- تیپاکس
- باربری
- پایانه مسابری
- هوایی
چقدر طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود ؟
در مورد مشتریان شهرستان، پس از تامین کالا، از ۱ تا ۳ روز کاری زمان خواهدبرد و با توجه به نحوه پرداخت، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، پیشتاز و … ارسال خواهد شد.
شرایط بازگشت کالا چیست ؟
- اولین هدف کارا شاب رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا ۷ روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان ما تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمیشود. مشتریان عزیزشهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق پست ،به آدرس پستی ما برگشت خواهند داد.
- به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ما، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود
استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۱ روز کاری پس از دریافت کالا، به کارا شاب اطلاع داده شود.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل میشود.
۲- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
-وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کارا شاب از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
۳- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کارا شاب از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
۴- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کارا شاب اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مودم مارت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش کارا شاب ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کارا شاب بازگردانده شود.
- در صورت مخدوش بودن جعبه کالا ، کالای فروخته شده پس گرفته نمی شود.